بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

روز دهم

1390/7/8 16:50
نویسنده : مامانه بردیا
420 بازدید
اشتراک گذاری

صبح روز 6 مهر ساعت 5صبح بود که نافت افتاد و من برات نگهش می دارم تا بزرگ بشی ببینیش ......

دیروز بعد از 11 روز که مامان مینو پیش ما بود دیگه رفت خونشون نمی دونی چقدر گریه کردم مثه اینکه هنوز خودم بزرگ نشدم هنوز گریهخنده آخه واقعاٌ هنوز نگهداری از تو برام سخته عزیزه دلم ولی خب دیگه باید عادت کنم چه می شه کرد امروز دو ماه که سرکار نمی رم واقعا سخته تو خونه نشستن ولی از وقتی که به دنیا اومدی سرم خیلی گرمه و نمی فهمم چه جوری صبح و شب می شه .... طبق معمول هم که شبها همش بیداری و نمی زاری من بخوابم البته یه جورایی دیگه عادت کردم

niniweblog.com

اگه بدونی نفسهات چه بوی خوبی داره انگار که 100 سال که میشناسمت و بودی عاشقتم بردیا کوچولوی من niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر علی
19 مهر 90 17:41
وای نازی چه نی نی قشنگی .مبارک باشه مامان جدید . چه زود پستونک دادی ؟ الان زوده ها .اولش سخته اما بعد از 2 سال کارهات سبکترم میشه .خیلی خوشحال شدم از دیدن نی نی شما .