بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

آخرین بیرون دونفره من و بابایی

1390/6/19 0:49
نویسنده : مامانه بردیا
345 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه ١٧ تیر با بابایی تصمیم گرفتیم بریم شام بیرون و بابا نیما گفت کجا بریم من گفتم بریم درکه آخه دلم یه جای ختک می خواست گفتم شاید الان اونجا خنک باشه .....

niniweblog.com

خلاصه رفتیم خیلی شلوغ بود ولی تونستیم جای پارک گیر بیاریم و یه جایی بریم بشینیم و شام بخوریم عزیزم خیلی خوش گذشت ان شاءا... هر چه زودتر بتونیم سه نفره بریم بیرون قربونت برم قلب

روز قبلش هم رفتم پیش دکترم و گفت همون روز ٢٨ شهریور منتظرت باشیم اما اگه یه وقت حالت اوِژانسی پیش اومد برم سریع بیمارستان ولی خودمم هم فکر نمی کنم زودتر از ٢٨ شهریور بیای بعد از دکتر هم رفتم خونه خاله مهناز با مامان مینو شب خوابیدیم آخه خاله مهناز تنها بود عمو احمد و بچه ها رفته بودن طالقان  کلی بیدار بودیم حرف می زدیم از زایمان و نگهداری از تو که چقدر روزهای سختی در انتظاره .....متفکرقلب

توی چند روز باقی مونده باید یه مقدار خوته تکونی داشته باشیم من و بابای چون فکر نمی کنم تا یه مدت وقت سر خاروندن داشته باشم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی امیرحسین
20 شهریور 90 20:15
ماهم جمعه رفتیم رستوران...همسری میگفت ایشالا سری بعد سه نفره بیایم....وای...فقط 9 روز مونده