بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

دلتنگی مادری ........................

1390/6/16 1:52
نویسنده : مامانه بردیا
401 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم شبها اصلا نمی تونم بخوابم فکر کنم بیشتر از استرس باشه وگرنه تو که خوبی خدارو شکر....

niniweblog.com

niniweblog.com

مثه امشب دیدم خوابم نمی بره دلشوره دارم همش فکرهای عجیب میاد سراغم که نکنه تو این 10 روز که دکترم نیست یه وقت ....... یعنی کلاً می ترسم که زودتر به دنیا بیای مخصوصاً که فهمیدم بیشتر یچه هایی که زودتر به دنیا میان زردی می گیرند ...... خلاصه یاد یه فال افتادم که مخصوص خودمه و همیشه بهم راست می گه نمی دونم راسته یا نه و لی برای من که راست بوده تا الان رفتم سراغ اینترنت و فال گرفتم :

 

به زودي گره ي كارت باز ميشود و به هر خواسته اي كه داري ميرسي  كسي به زودي به جمع خانواده ي شما افزوده شود دوستان خوبي داري به وقت نياز با آنها مشورت كن . تا حدي از شر بدخواهان در امان هستي . در چند روز آينده يك خبر خوشحال كننده ميشنويد . اگر ارزو و يا نيتي داري به آن ميرسي . در كارهايت به خدا توكل كن تا به اميد حق كارهايت درست به انجام برسد رازت را به هر كس نگو خوددار باش و از بديها پرهيز كن . آنچه را كه انتظار داري انشا الله به زودي به دست خواهي آورد

وای نمی دونی پسرم وفتی تو فال نوشته بود کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده می شود و خوندم چه جوری گریه ام گرفت چند دقیقه ای گریه کردم و از خدا سلامتی رو خواستم فقط فقط سلامتی تو گریهگریه نمی دونی چقدر دلتنگتم همش یه جورایی دلشوره دارم فقط صدای نقسهای تو آرومم می کنه خوشحالم 12 روز بیشتر نمونده به لحظه وصال فرشته کوچولوی من خیلی خیلی منتظرتم

niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)