بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

فقط 2 روز دیگه مونده تا دیدنت قند عسلم

1390/6/26 1:54
نویسنده : مامانه بردیا
388 بازدید
اشتراک گذاری

ماچغزیز دلم فقط دو روز دیگه مونده تا بغلت کنم و ببوسمتبغل

دل تو دلم نیست وقتی بهت فکر می کنم . وقتی به اینکه منو بابایی از تنهایی در میایم و خانواده 2 نفری ما می شه 3نفر .............قلب

niniweblog.com

پسرم تو الان به خدا از همه ما بیشتر نزدیکی ...... از خدا بخواه که به همه ما سلامتی و روزیه زیاد بده و از همه مهمتر سلامتی خودت .............

دل همه آب شده برای دیدنت .. همه بهم می گن یعنی بردیا چه شکلیه ؟؟؟ شبیه مامانشه یا باباشه یا ..

 ولی باور کن برای من و بابایی فقط سلامتی تو مهمه و بس ..... الهی قربونت برم ما منتظرتیم همه وسایل رو آماده کردیم با بابایی همه کارهارو انجام دادیم دیگه تقریباً فقط مونده قدم مبارک شما گل پسر....

niniweblog.com

امشب خونه عمه بابایی بودیم مهمونیه قبول شدن دانشگاه دختر عمه بابایی بود (نازی) . خیلی خوش گذشت کلی حرف تو بود الان همه جا حرف شماست قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ایلین
26 شهریور 90 2:04
سلام مامانی انشالله به سلامتی پسر گلت رو تو اغوشت بگیری قشنگترین حسی که خدا نصیبت کرده مبارکت باشه
مائده
26 شهریور 90 2:49
لطفا لحظه زایمانت منو همسرم رو دعا کن عزیزم
مامان آرین
26 شهریور 90 8:22
الهیییییییییییییییی دعا میکنم ایشالا به سلامتی زایمان کنی و بردیا جون رو بغل کنی و بیاری خونه.
خاله مهتاب
26 شهریور 90 14:13
خاله قربونت بره چرا نمیایی دلمون آب شد!!!!!!!
مامان آراد
1 مهر 90 16:09
سلام عزیزم تبریک میگم...انش اله که قدمش مبارک باشه ... الن یاد روز بدنیا اومدن آرادم افتادم ... حس خیلی قشنگیه...خدا برات نگهش داره...