بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

امروز تخم مرغ خورد بعد از مدتی

1392/2/26 1:51
نویسنده : مامانه بردیا
197 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 25/2/92 با دخترعمو های بابای بابایی و عمه بابایی و دخترهاش و چند نفر دیگه رفتیم بهش مادران کلی خوش گذشت آخه خیلی همشون مهربون و باحالن ... عص اومدیم خونه و من تحقیقاتی که کرده بودم راجع به تخم مرغ که چه جوری طعمش رو عوض کنیم شروع کردم :

امروز رفتم نون تست خردیم برای اون نوعی که قرار بود تخم مرغ و با شکر بزنم و نون تست توش خیس کنم و سرخ کنم

کاسترد خریدم برای اون فرنی تخم مرغ همراه با کاسترد و شیر و شکر

و موز که باهاش پوره تخم مرغ و موز درست کنم (خدایییش وقتی لهشون می کردم تو دلم گفتم این و بعید می دونم بردیا بخوره)

خلاصه اول کاسترد رو امتحان کردم چون خیلی بهش امید داشتم ( ولی نخورید که نخوردی

نون تست و گفتم غروب می دم که شامش بشه البته اگه پوره موز و تخم مرغ و نخورد

رفتم سراغ تخم مرغ آب پز (البته فقط زرده) و با موز له کردم و رفتم سراغش و با کمال تعجب خوردی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

مامان کیانا عزیز خیلی خیلی ممنونم از راهنمائیت


وایییییییییییییییییییییییییییی خیلی خوشحالمممممممممممم




 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا
26 اردیبهشت 92 18:27
چشمتون روشن.چه کیفی اره غذاشونو خوب بخورن


سلام مامان بردیا جون بله واقعا هیچ چیز بهتر از این نیست که نی نی ها غذا بخورن خداروشکر