بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

روز مادر

1392/2/14 19:30
نویسنده : مامانه بردیا
190 بازدید
اشتراک گذاری

مادر قشنگ ترین و پر معناترین کلمه دنیاست پسر عزیزم.....

خیلی به خودم میبالم که این نسبت و لغب و تو به من دادی

ماما مام ماما و گاهی وقتا هم ماماجا ماماجا این چیزیه که تو بهم می گی و من دلم می ریزه که واقعا آره انگار لیاقتت رو داشتم و خدای مهربون تورو بهم داده بردیا پسر عزیزم همیشه کنارتم همیشه دوستت دارم همیشه غمخوارتم بیا بیا در آغوشم که هیچ جایی امن تر از اینجا برای تو وجود ندارد ... بردیا وجودم تویی ..... فقط خدایا شکرت

              

 

 

                      

 

    ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

              ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)