بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

پایان 20 ماهگی شازده کوچولوی من

1392/2/28 17:34
نویسنده : مامانه بردیا
407 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم ماهگیت هم تموم شد و آقاتر شدی قربونت برم من تو خیلی عسلیییییییییییییییییییییییییییی

همش می گی بریم آب بازی خیلی خوشگل می گی آب بازی ..... قربون اون بای غنچه ت برم من با اون دهن کوچولو تند تند می گی آب بازی.....

شیکست . عمه . آب . به به . د د . آب بازی . اینجاست . بیا . بابا . مامان . حاجی . ماما جان  اینا کلمه هایی که درست تلفظ می کنی (البته خیلی چیزا می گیا ولی یه ذره با اشتباه)

یه کار بد و خطرناک و کاملا پسملونه ای که شما تازگیها انجام می دی ... وقتی می بینم صدات نمیاد میام تو اتاقت و بله می بینم تو تختت نشستی یعنی خودت از تخت می ری بالا (ای وای من)Yellow Head Funny Smiley

دیروز هم با تینا جون رفتیم تیژاره پیش بابایی و طبق معمول سرزمین عجایب و شما کلی بازی کردی و خوش گذروندی آقای علی دایی فوتبالیست معروف هم با دخمل نازش اونجا بود.

            

اینم از عکس 20 ماهگیت عشقم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا
31 اردیبهشت 92 9:10
عزيزم 20 ماهگيت مبارك. عكس آخريش خيلي خوردني شده ماماني از اين به بعد از گذاشتن كلاه سر برديا خان گوشش رو نگاهي بنداز
دنيز
9 خرداد 92 22:51
اخخخخخخخخخخ ك من فداش بشممممممممم قربونه قيافت برم من مسخره
سجاد
14 خرداد 92 11:45
مسابقه ی بی سابقه . . . بدو بیا منتظرم . . . مر30
نازنین
28 خرداد 92 17:16
چه گل پسر نازی دارین.خدا براتون نگهش داره.
اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید.

http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com


چشم حتما عزیزم من شما رو لینک کردم تو وبلاگ پسرم با نام نیکو جون شما هم دوست داشتین وب شازده پسر من و لینک کنید