بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

آخرین سونوگرافی

1390/6/13 23:52
نویسنده : مامانه بردیا
239 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز 13/6/90 رفتیم سونوگرافی و دوباره روی ماهت رو با بابایی دیدم ماشاءا... 850/2 کیلوگرم وزن داری که تا دو هفته دیگه بیشتر هم می شی قلب بعد از سونوگرافی با بابانیما رفتیم مغازه دایی علی اونجا آرش و دیدیم که عکس دخملشو نشونمون داد آرمیتا رو که واقعا با مزه بود یه عالمه لپ داشت بعد از اونجا رفتیم جمهوری و یه دوربین خیلی خوب خریدیم که وقتی شما تشریف آوردین عکسهای خوشگل خوشگل ازت بگیرم چشمک پسرم می دونی که تقریباً دو هفته دیگه شما تو اتاقت می خوابی

niniweblog.com

و دیگه تو دل مامی نیستی دوست ندارم ازم جدا بشی ولی برای اینکه بتونم بغلت کنم و ببوسمت باید بیای بیرون من و بابایی خیلی دلتنگیم که زودتر تموم بشه این دو هفته و صدای گرمت بپیچه تو خونه البته صدای جیق و گریه ات niniweblog.comقربونت برم  زیاد حال مامی تعریف نداره خیلی زود خسته می شم زیاد نمی تونم غذا بخورم و بخوابم شاید یه مقدارش هم برای استرس باشه چون واقعاً زندگی دونفره من و بابا نیما رو داری متحول می کنی

niniweblog.com

و ما منتظر این تحولیم تا دوهفته دیگه ، دوست داریم عشق بی انتهای ما............ قلببغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی امیرحسین
14 شهریور 90 9:01
سلام بهاره جون.چه جالب منم سی شهریوره زایمانم .همش استرس زودتر اومدنشو دارم.آخه مامانم پیشم نیست.هنوز کلی کار نکرده هم دارم.چه تجربه بزرگیه مادر شدن...هزار تا بوووس برای تو و بردیای تپلیت


مامان فاطمه‌شهرزاد
14 شهریور 90 12:27
سلام مامان مهربون
انشاءالله پس گلتون صحيح و سالم به دنيا ميآيد و سايه شماها هم 120 سال بالاي سرش مي‌مونه موقع زايمانتان اگر توانستيد مرا هم دعا كنيد