بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

کارهای جدید در 15 ماهگی

1391/9/8 11:46
نویسنده : مامانه بردیا
242 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل و نازم از شیطونیات بگم که نگو از هوشت بگم که نگو از مهربونیات بگم که نگو ......

هر لحظه که چشمم رو این ور می کنم شما رفتی بالای مبل یا صندلی یا وسایل هات نمی دونی چه بلایی شدی تازه وقتی میام سمت فرار می کنی (البته در دستشویی هم باز باشه رفتی اونجا ) دیشب هم تو دستشویی خوردی زمین منم اینقدر گریه کردم بابایی هم دلداریم می داد می گفت باید مواظب باشی بردیا چوچولووووو خیلی زرنگ وبلاست.

                                    

دیروز شروع کردی ساینا رو بوس کردن برای اولین بار بود که خودت بوس کردی بوس می دادی ولی بوس نمی کردی الهی قربون اون دهن کوچولوت برم که غنچه ش می کنی و بوس می دی.                          http://eshghamm.blogfa.com

دیگه دیگه اینکه دوست داری خودت با قاشق غذا بخوری بعضی وقتها هم شعر زمزمه می کنی کلمات نامحوم هستن ولی انگار داری شعر می خونی رقص جدید می کنی مثه بابا نیما می رقصی ههههههه                      mahsae-ali

دیگه هر خوراکی که بهت می دم باید به خودمم بدی یا هر کسی که پیشت باشه خوراکیتو با اون دستای کوچولت دهن دیگران هم می زاری مهربون من.

اینم یه چندتا عکس از شیطونیات عزیزم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا
9 آذر 91 8:12
هزار ماشاالله به اين پسر ناز و شيطون اگه اجازه بدين لينكتون ميكنم


با کمال میل عزیزم من هم همین طور
مامان ستایش جون
9 آذر 91 10:33
سلا م ماشاالله شما هم پسر نازو بانمکی دارین این گلهای قشنگ برای پسر ناز وقشنگ شما ممنون که به وبلاگ دخمل ناز من سر زدید
مامان بردیا
15 آذر 91 19:45
ای شیطون.چه کارا میکنی