بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

عاشورا و تاسوعا 1391

1391/9/6 17:56
نویسنده : مامانه بردیا
175 بازدید
اشتراک گذاری

بردیا گل پسرم محرم امسال هم گذشت من و شما رفتیم خونه خاله مهتاب چون همه اونجا بودن مثه سالهای پیش با این تفاوت که شما 1سال بزرگتر شدی عاشورا و تاسوعای پارسال شما 3 ماهت بود و هنوز ریفلاکس داشتی و من هم برای سلامتیت نذر داشتم و امسال ادا کردم.

بردیا شیطون تر از هر روز ali-mahsa

پسرم ماشالا خیلی شیطون شدی و مامانی دیگه کم میاره اینقدر از صبح دنبال شما راه می ره قربونت برم خیلی باهوشی و کارهات همه جلوتر از سنت پیش می ره

کلاغ پر می کنی من و صدا می کنی میگم وسایلت رو جمع کن می بری میزاری تو اتاقت وای دلم می خواد بخورمت نمی دونی اطرافیانت چیکار می کنن برات هم به خاطر جنابعالی زیاد مهمونی دعوت می شیم هم مهمون زیاد میاد خونمون قربونت برم

چهارشنبه هم رفتیم خونه هامون یکی از دوستات دوستهای دیگت هم بودن کلی بهتون خوش گذشت کلی باهمدیگه بازی کردین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)