بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

خرید وسایل

1390/6/12 13:01
نویسنده : مامانه بردیا
669 بازدید
اشتراک گذاری

19 خرداد با تمام مامانهای کلوپ مامانهای تیر مرداد و شهریور تو نی نی سایت و دوستهای آینده تو رفتم کافی شاپ خیلی خوب بود تقریباً 20 نفر بودیم البته با شماها 40 نفر ...... عزیزم تخت و کمد کاغذدیواری و موکتت هم آماده شد فقط میمونه پرده که اونم در حال دوخته نمی دونی چقدر اطاقت خوشگله فقط عزیزم تورو کم داره . چند روز پیش هم با بابایی رفتیم آتلیه کلی عکس گرفتیم تا هفته ی دیگه آماده میشه می خوام بزارم تو اطاقت که همه ببینن .... مامان مینو بقیه وسایلت رو که کم بود برات خرید عزیزم الان کلی وسایل داری . من و بابایی وقتی میریم تو اطاقت حس می کنیم که هستی واقعاً یه حالی می شیم وقتی به وسایلت نگاه می کنیمخیال باطلقلبقلب آقا بردیا هر روز که می گذره بیشتر وجودت رو حس می کنم . سرکار رفتن برام یه خورده سخت شده آخه خیلی گرمه هوا ولی خب از خونه نشستن خیلی بهتره چون اگه خونه بمونم می دونم برام سخت تر می گذره همین الانش کلی برام سخت می گذره شازده بدون تقریباً 2 ماه دیگه شما تشریف میارید پیش ما الان 15 تیر تولد دایی مسعودت ولی فردا شب خونشون دعوتیم . اینو بدون همیشه که چقدر لحظه شماری کردیم برای دیدن تو خیلی دوستت دارم مواظب خودت باش فرشته کوچولوی مامان و بابا.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله راضیه
22 آبان 90 16:21
این روزها مامانت به من کم توجهی می کرد همش تو نی نی سایت بود دنبال خرید وسایل خوشگل و خوب برای تو