بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

عادت های خوب

1390/11/17 13:35
نویسنده : مامانه بردیا
221 بازدید
اشتراک گذاری

تازگی ها کشف کردم که چند تا عادت خوب داری............

1- وقتی داری شیر می خوری حتما باید دست من و بگیری و بازی کنی.

2- صبحها وقتی بیدار می شی قبل از هر کاری باید باهات بازی کنم و ورزشت بدم.

3- به تلویزیون علاقه زیادی داری.

4- گاهی وقتها که خوابت نمی بره وقتی برات شعر می خونم زود می خوابی.

حالا فعلا همیناست...........

راستی من و بابایی رو خیلی خوب می شناسی حتی اگه چند لحظه من و نبینی دنبالم می گردی قربونت برم . تازگی ها این دست خوردنت داره اذیتت می کنه چون وقتی بعد از شیر شروع کنی دست خوردن یه خورده بالا میاری ...... دیگه اینکه همه چیز رو می بری تو دهنت وایییییییییی از دست تو

بابایی به این نتیجه رسیده که تو بیشتر به من می خندی و از خودت واکنش نشون می دی(یه خورده حسودیش شده) خوب دیگه مادر و پسریم دیگهههههه

در ضمن 4 ماه 20 روزت تموم شده گل پسرمممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)