بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

اولین حمام بردیا

1390/7/5 0:19
نویسنده : مامانه بردیا
580 بازدید
اشتراک گذاری

بردیا روز شنبه 2 مهر برای اولین بار رفتی حمام البته با مامان مینو ............ آخه من هنوز جرات این کارهارو ندارم تازه هنوز تو خیلی از کارها ناواردم ولی خب دیگه باید همه این کارهارو یاد بگیرم تا مامی خوبی برات باشم نخودچی من ماچقلب

امروز دوشنبه 4 مهر 1هفتت شد باورم نمی شه که این 1هفته چه جوری گذشت اینقدر با حضورت من و سرگرم کردی که اصلا نفهمیدم که 1هفتست که من از خونه بیرون نرفتم آخه برای کارهای واکسن و دکتر و این حرفها هم بابایی با مامان طاطات و تو می رفتین و من و مامان مینو خونه می موندیم .

از اون روزی که به دنیا اومدی مامان مینو پیشمه خدا خیرش بده همش می ترسم اگه بره من باید چی کار کنم با این همه مسئولیت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

niniweblog.com

اینم عکس اولین حمامت پسر گلم پسرم از حموم اومده آخه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا
5 مهر 90 1:20
عافیت باشه خاله.زحمت ما همیشه روی دوش مامانای مهربونمونه.خسته نباشی مامان مینو که اینقدر مواظب بردیای گل و مامان مهربونشی.
مامان ویانا
8 مهر 90 14:07
سلام مبارکهههههههههههههههههه خدا حفظش کنه خیلی نازه به نظر ارام و مظلوم می رسه می بوسمتتتتتتتتتتتتت عزیزم به ما هم سر بزنید