بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

چرا وبلاگو دوست دارم؟؟؟؟؟؟

1391/11/27 12:27
نویسنده : مامانه بردیا
410 بازدید
اشتراک گذاری

این یه بازیه وبلاگه که توسط مامان پارسا جون بهش دعوت شدم و باید بنویسم که چرا وبلاگو دوست دارم :

من همیشه دوست داشتم که از زمان کودکیم بیشتر یادم می موند یا مامان مهربونم بیشتر برام از اون موقع ها تعریف می کرد ولی خب ذهن آدمی فراره و همه چیز یادم آدم نمی مونه و به همین علت وقتی فهمیدم خداوند بزرگ به من هدیه آسمونی داده و من و رو قابل دونسته تا مادر باشم تصمیم گرفتم تا همه خاطرات شازده کوچولوم رو بنویسم و تا وقتی که بزرگ شد هم خودش این وبلاگ رو ادامه بده و از اون مهمتر که بدونه چقدر دوستش دارم و برای به دنیا اومدنش چقدر لحظه شماری کردم. و این بود علت دوست داشتن وبلاگم بهاره مامان بردیا

و اما قانون این بازی اینکه سه تا از دوستای خوبم رو به این بازی دعوت کنم

1- مریم مامان آقا نریمان    http://myangel.niniweblog.com/

2- مژی مامان آقا بردیا و وانیا گلی   http://bardia77.blogfa.com/

3- شادی مامان آقا رادین(همزاد) http://www.radin_mostali.niniweblog.com/

 

با تشکر از مامان پارسا جووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا
28 بهمن 91 8:04
عزیزم خیلی زیبا نوشتین گل پسر رو جای من ببوس


مرسی دوست عزیزم حتما شما هم پارسا جون و ببوسید
شادی
28 بهمن 91 19:24
سلام بهاره جونم. مرسی عزیزم از بازیت. مگه میشه دوست گلمو نشناسم و همزاد پسرمو نشناسم. ببوس بردیا گلمووووو
مامان نریمان
8 اسفند 91 15:21
بهاره جونم اول مرسی از اینکه منو به این بازی دعوت کردی دوم هم خیییییییلییییییی قشنگ نوشتی .. اون جیگر منو یه ماچ ابدار کن یادم نرفته قرار بود بیاییییی خونمونا


قربونت برم حتما میام عزیزم نریمان خوشگلمو ببوس