بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

پایان 16 ماهگی شازده پسرم

1391/10/28 1:11
نویسنده : مامانه بردیا
504 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان عسل بابا امروز منو عشقم ماهت تموم شد و وارد 17 ماهگیت شدی ماشالا ...

دیروز سه شنبه خونه شاینا خانم نی نی پارتی بودیم خیلی بهمون خوش گذشت و کلی هم با دوستات بازی کردی از گارهای جدیدت هم که بگم تقریبا اسم همه چیز و می دونی مثلا بردیا جیش کردی یا پی پی کردی بدو بدو می ری سمت دستشویی یعنی بیام بشورمت یا می گم بلوزت کجاست می ری تو اتاقت و بلورت و میاری یهنی به کل اسم همه چیز و می دونی و وقتی باهات حرف می زنم خوب گوش می دی و انجام می دی دیشب خوابت نمی برد با هم تو اتاقت نشستیمو حرف می زدیم منم موهاتو شونه می کردم بردیا وافعا می فهمدیدی من چی می گم یعنی آخر هوشی خیلی بهت افتخار می کنم ماشالا ....

اینم از عکسهای نی نی پارتی و عکسهای پایان 16 ماهگیت عزیزه دلم

http://mahsae-ali.blogfa.comhttp://mahsae-ali.blogfa.com     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
28 دی 91 2:11
چه نی نی های ناز و خوردنی هستن
مامانی
28 دی 91 9:14
چه لباس قشنگی توی عکس چهارم پوشیده همون لباس آدی داس رو میگم میشه قیمتش رو برام بزارین که چند خریدین و از کجا


مرسی عزیزم قابل شما رو نداره
نمی دونم مسیر شما کجاست ما نزدیک رسالت هستیم خ 16 متری از توی خیابونمون خریدم
قیمتش 30 تومن بود که تو حراج 19 خریدم قرمزش هم بود
مامان بردیا
3 بهمن 91 18:44
بابا خوشششششششش تیپ
saba
3 بهمن 91 20:47
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/