بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

تمام هستی منی

1391/7/22 0:42
نویسنده : مامانه بردیا
246 بازدید
اشتراک گذاری

بردیا پسر خوشگل و نازم با تمام وجودم دوستت دارم نمی دونی چه حسی دارم نسبت بهت از تمام چیزهای خوب دنیا بیشتر دوستت دارم از وقتی بابایی مغازه باز کرده من و تو خیلی کم می بینیمش شب ها دیر میاد حتی گاهی وقتها خوابی و اصلا نمی بینیش تازه دانشگاه بابایی هم شروع شده ....

من و توام بیشتر وقتها خونه نیستیم یا میریم پاساژ مثه چند روز پیش سرزمین عجایب بودیم و کلی بازی کردی یا خونه مامان طاطا یا مامان مینو و خاله ها و دائی مسعود یا اونا بهمون سر می زنن به ما کلا تنها نیستیم ولی خوب جای بابایی پر نمی شه ولی چاره چیه من و توام باید کنار بیایم امروز جمعه بود 21 مهر و من اینقدر دلم گرفت یه بارونی هم زد پیش خودمون بمونه ها دلم برای بابایی تنگ بود شماهم که ساعت 8شب خوابیدی خیلی احساس تنهایی داشتم

باید به بابانیما بگم یه وقتی هم به ما بده طفلکی خیلی برای ما زحمت می کشه ولی خب ماهم بهش احتیاج داریم مگه نه؟؟؟؟!!!!!!

بردیا خیلی دوستت دارم تو نفسی برام یعنی بدون تو می میرم

    

                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)