بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

تولد 1سالگی شازده پسرم

1391/7/9 13:49
نویسنده : مامانه بردیا
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عزیز دلم

تولدت 28 شهریور بود ولی چون سه شنبه بود و ممکن بود برای مهمون ها سخت باشه 30 شهریور پنجشنبه گرفتیم یه تولد بزرگ برای پسر خوشگلم تم تولد رو مامان جونت درست کرده بود کلی زیبا شده بود لباس جنابعالی هم لباس دراکولا بود از تیراژه خریده بودیم واقعا بامزه شدی بودی وقتی که لباست رو تنت کردم و وارد سالن شدی همه جیق می زدن مخصوصا تینا و عمه نیکا عزیزم تو خوشگل ترینی به خدا ....... هفته ی قبلش هم با این لباس رفتیم آتلیه برای مهمون های عزیزمون لیت درست کردیم که بدیم بهشون برای یادگاری و برای دوستهای ناز و خوشگلت هم کادو خریدیم

اسامی مهمون هات : مامان مینو و علی - مامان طاطا و بابا منصور - دائی مسعود و خانواده - خاله مهناز و خانواده - خاله مهتاب و خانواده - عمه نیکا و عمو سعید ـ هدیه (دختر عمه بابایی و خانواده) - سالومه دوست من نگین دوست تینا و دوست جونای خودت آقا رادین و خانواده  - آقا هامون و خانواده خانم سوفیا و خانواده - خانم وانیا و خانواده - خانم لیلیا و خانواده حدودوا 40 نفر می شدیم.

                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم (مامانیه آرینا)
22 مهر 91 10:29
تفلدت مباااااارک آقا بردیا
من دیر رسیدم پیش دختر من میای
همیشه زیر سایه پدر و مادر مهربونت باشی


مرسی ممنونم بله حتما میایم با آقا بردیا

بوسسسسسسسسسسسسس
مامان آنی
17 آذر 91 9:23
وای که چه گل پسر ناز و لوس و بامزه ای داری مامان بردیا ، چه لباس تولد بامزه ای پوشیده (تولدت مبارک بردیاجون )