بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

بردیا جونم 5 ماهگیت مبارک

1390/11/28 13:21
نویسنده : مامانه بردیا
566 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هم رسید .......niniweblog.com

پسرم امروز 28 بهمن 1390 پنج ماهگیت تموم شد به سلامتی و وارد شش ماهگی شدی . چند روزی بود که خونه نبودیم و رفته بودیم پیش بابا منصور و مامان طاطا آخه داشتیم خونه رو سمپاشی می کردیم که کم کم بعد خونه تکونی عید رو شروع کنیم کلی بهت خوش گذشت و کلی لوست کردن نمی ذاشتن حتی یه کوچولو گریه کنی مامان طاطا هم کلی بهت رسید و آب سیب و لیمو شیرین و سرلاک هم خوردی (البته به کمک مامان طاطا و بابا منصور)  خلاصه اینکه مامان و بابای بابایی خیلی خیلی دوستت دارند منم از فرصت استفاده کردم و رفتم یه سر بیمه دنبال کارهام راستی از 26 بهمن شیرخشکت رو دکترت عوض کرد و الان شیر آپتامیل می خوری من برم یکم استراحت کنم چون همین الان از استخر اومدم قربونت برم تو استخر همش به فکر تو بودم همش ذوق داشتم که تو رو دارم بردیا بهت وقتی فکر می کنم احساس غررو می کنم وایییییییییی زود بیدار شوووووو دلم تنگ شده برات قلمبه مامی

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)