بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

درد دل مادرانه

1390/11/10 2:16
نویسنده : مامانه بردیا
209 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم مامی باید 20 روز دیگه بره سرکار http://www.clip2ni.com/Forum/images/smilies/186.gif

اصلا دلم نمی خواد تنهات بزارم باید همه فکرهامو بکنم ..... واقعا دلم نمیاد آخه تو هنوز خیلی کوچیکی عزیزه دلم همین الانم که دارم اینو می نویسم گریه ام گرفته مامان طاطا و مامان مینو می خوان ازت مواطیت کنند البته اگه بتونم ازت جدا بشم می دونم اونها هم کلی دوستت دارند و خوب ازت مواظبت می کنند ولی خب دیگه مامان بهاره و دلش .... اگه بهش اجازه بده واییییییییی نهههههههههههه کاشکی الان خواب نبودی بغلت می کردم و فشارت می دادم

ali-mahsa

بردیا تو مال منی به هیچ کس نمی دمت می مونم خونه و ازتو مواظبت می کنم و کارهای خونه رو انجام می دم هورااااااااااا

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)