بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

خیلی خوشحالم ...........

1390/11/9 19:40
نویسنده : مامانه بردیا
186 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم نمی دونم چرا اینقدر خوشحالم .............

یه روزی که بزرگ شدی و تونستی درک کنی می فهمی که چرا اینقدر خوشحالم که تورو دارم از خدای مهربون که تورو به ما داد می خوام که همیشه تورو حفظ کنه برای ما و ما بتونیم همه کاری برات بکینم بردیا جونم وقتی بهت فکر می کنم خیلی حالم خوب می شه اینقدر که انگار بزرگترین خبر خوب دنیا رو بهم دادند ازت می خوام وقتی بزرگ شدی توام ما رو همین قدر دوست داشته باشی و همیشه کنار ما باشی و حرف مامانی و بابایی و رو خوب گوش بدی و بدونی که ما هیچ وقت دوست نداریم ناراحتی تورو ببینیم و همیشه مواظبتیم .

niniweblog.com

آخیش چقدر دوست داشتم اینارو بهت می گفتم عزیزم نمی دونم چه جوری بدون تو تا الان زندگی می کردم ؟؟؟

خیلی دوستت دارم ..............

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)