بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

چند تا کار جدید

1390/10/28 17:17
نویسنده : مامانه بردیا
257 بازدید
اشتراک گذاری

آخه پسر به این بلایی کی دیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

niniweblog.com

یه 1 ماهی هست تقریباً که همش می خوای از رو بالشت بلند بشی  20 سانتی بلند می شی ولی چند روز که دوتا دستاتو مشت می کنی و شونه هاتو می دی جلو و می خوای اوناروهم بلند کنی فکر کنم این جوری پیش بری چند وقت دیگه راه بری قربونت برم

و اما کار دوم یه آوازی می خونی که سر من و بابایی و می بری مخصوصاً جلو تلویزیون الانم داری آواز می خونی : اییییییییییییی گیققققق گیقققق اااااااااا ییییییییی آآآآآآآآآآآ دوستت دارم خوانده پاپ من ......

niniweblog.com

دیشب من و بابایی بهت محل نمی دادیم آخه نمی خوابیدی ماهم خسته شده بودیم که یه دفعه دیدم تو بغل بابایی ایستاده خوابت برده و هی سرت میفته ماهم بدجنسی کردیم یه خورده تو حالت نگهت داشتیم و ازت فیلم گرفتیم عزیزه دلم مارو ببخش دوستت داریم

niniweblog.com

راستی امروز 4 ماهت هم تموم شد به سلامتی پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)