بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

برای پسرم بردیا

پایان 31 ماهگی شازده

1393/1/28 17:48
نویسنده : مامانه بردیا
691 بازدید
اشتراک گذاری

شازده کوچولوی مامان ماهگیت هم تموم شد امروز و داری روز به روز بزرگتر می شی . هوا خیلی خوب شده و باهمدیگه می ریم پارک و کلی بازی می کنی وقتی می خوایم بیریم می گی مامانی توپمم بیارم اجازه می دی ... منم می گم بیار پسر گلم . دیروز خونه آقاجون بودیم و من به مامان طاطا گفتم برم بالا لباسمو عوض کنم وقتی بالا لودم صدای جیغ طاطا رو شنیدم که به بابا منصور می گفت بردیا رو بگیر رفت بیرون وایییییییییی نمی دونی چه حالی شدم و پله هارو چه جوری اومدم پایین دید شما وسط خیابون بودی و هدیه دخترعمه بابایی گرفته بودت وایییییییی بردیا که چه شوکی به من دادی بابا نیما هم خونه خودمون داشت درس می خوند منم یه مقدار تنبیه ت کردم و آوردمت خونه خیلی روز بدی بود خیلی ترسیدم به خدا هنوز حالم بده وقتی باهام حرف می زنی جوابتو نمی دم و همش می گی : مامانی من دیگه پسر خوبیم از این کارها نمی کنم قول می دم همش بوسم می کنی و می خوای از دلم دراری ای جونم دیروز فهمیدم بدون تو دیوونه می شم یه لحظه دوری از تو برام مرگه . وقتی به مامان مینو گفتم کلی گریه کرد و غرغر کرد که چرا مواظبت نبودم

ستایش خداوند لبخند  خدایا شکرت Love Heart Hand emoticon (Hand gesture emoticons)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا
8 اردیبهشت 93 10:17
31 ماهگیت مبارک عزیزم
آریانا
26 خرداد 93 1:02
______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&& &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____ &&& __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& ____________&&& ______________&&& _______________&&&&