بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

پایان 29 ماهگی شازده پسرم

1392/11/29 16:16
نویسنده : مامانه بردیا
372 بازدید
اشتراک گذاری

بردیا جان ماهگیت هم تموم شده و فقط 1 ماه مونده تا فصل بهار و هوای خوب و پارک و تفریح و چیزهای دیگه

 

امروز 29 بهمن بهت گفتم بردیا می خوای دیگه پوشکت نکنم گفتی آره مامان جیشمو می گم بعد پوشکت رو در آوردم و یه شورت پات کردم و شلوار و مشغول جاروبرقی کشیدن شدم و دیدم یهو رفتی کنار دستشویی و گفتی جیش دارم منم زود شلوار و شورتتو درآوردم و رفتی تو دستشویی و روی صندلی جیشت نشستی و بعد از 5 دقیقه داد زدی مامان مــــــــــــــــامان بیا یه خبر خوب دارم (این جمله رو از توی کتاب و کایو و لگن گفتی ) بعد دیدم یه عالمه جیش کرده بودی و کلی ذوق می کردی البته منم خیلی خوشحال شدم .

عزیز دل مامان یه پله بزرگتر شدی و من هم بهت جایزه یه ماشین کنترلی بزرگ دادم

 

                        

 

اینم از عکسهای امروز :

 

 

 

اینم عکس پایان 29 ماهگیه شازده بردیا :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا
6 اسفند 92 11:11
29 ماهگيت و همين طور ماشين خوشكلت مبارك باشه
مامان پارسا
26 اسفند 92 11:06
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پيشاپيش سال نو مبارك
سجاد
29 اسفند 92 16:33
سال نو مبارک انشاالله سال خوبی در کنار خانواده داشته باشی عزیزم دوســــــــــــــتت دارمــــــــــــــــ عزیــــــــــــــــزم
مامان آروین
1 فروردین 93 14:54
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر سا نو مبارک با آرزوی بهترین و برترین ها برای شما و خانواده عزیزتون