بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

پایان 27 ماهگی شازده کوچولو

1392/10/5 18:08
نویسنده : مامانه بردیا
387 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان ماهگیت هم تموم شد و به سلامتی 1 ماه بزرگتر شدی ...... نمی دونم از شیطونیهات بگم یا از شیرین زبونیهات بگم یا از هوشت که من و بابایی کافیه یه حرفی یا یه کاری رو جلوت انجام بدیم و شما سریع یاد می گیری همه ی اشیا ء و می شناسی حتی چیزهایی که من حتی فکرشو نمی کنم . مثلا چند روز پیش خونه ی مامان طاطا بودیم و من و عمه نیکات رفته بودیم خرید و من تو خریدهام یه س.هان ناخن هم برای خودم گرفته بودم ، داشتیم خریدهامون رو به مامان طاطا نشون می دادیم که یهو تو گفتی اِ مامان سوهان ناخن خریدی ؟؟!! ماهم کلی تعجب کردیم و کلی هم خوردیمت .....  جمله های جالبی می گی مثلاً دیگه میل ندارم ... چه باحاله ....... خسته شدم بریم بخوابیم ..... و شعرهایی مثله عروسکها چه جایین مادر بزرگ بیایی (این شعرو طاطا یادت داده) تا می گیم شعر طاطا رو بخون زود این و می خونی .... آی خه دا چی کار کنم  وای چه کنم آی چه کنم (اینم عمو نه نید - عمو نویدت یادت داده ) دیگه عمو زنجیرباف - رنگین کمونه - حسنی و می خونی .

مامان طاطا به بابا نیما گفته زبون جنابعالی به من رفته و بامزه حرف می زنی

 

                         

 

شب یلدا هم خونه دایی مسعودینا بودیم و کلی خوش گذشت تولد خاله مهناز هم که 3 دی بود مثله همیشه شب یلدا جشن گرفتیم .

                            

سال نو میلادی هم نزدیکه دوباره دمه خونه ما پر شده از بابانوئل تو خیلی دوست داری و تا میریم بیرون می گی کیریسمس مبارک

 

                       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان الیار
10 دی 92 3:54
مامان آروین
10 دی 92 17:33
سلام پسری خوشگل 27 ماهه شیرین عسلیم با تاخیر یلدا رو بهتون تبریک میگم ایشاله هزاران یلدا درکنار هم همینطور با شکوه زیبا جشن بگیرید و شبهای سرد زمستونتون سرشار باشه از مهرو محبت گرمای جمع گل خانوادتون با آرزوی بهترینا و برترینا بردیا جونم تولد خاله خانومت هم مبارک چه سخاوتمند است پاییز شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد . آغاز فصل قشنگ دیگری از زندگیتان مبارک.
مامان الیار
12 دی 92 13:12
مبارکه مبارکه مبارکه هم تولد هم کریسمس میبوسمت
مامان پارسا
15 دی 92 9:30
آفرين به پس باهوش و ناز 28 ماهگيت مبارك باشه گلم
مامان بردیا
16 دی 92 10:06
مبــــــــــــــــــــــــــ-ارک