بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

دوباره آرایشگاه

1392/3/26 18:13
نویسنده : مامانه بردیا
434 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 26 خرداد 1392 رفتیم با همدیگه آرایشگاه مردونه دمه خونمون کلی برات خوراکی بردم که باهاشون حواستو پرت کنم تا آرایشگر موهاتو کوتاه کنه. آرایشگر خیلی مهربون بود و خودش هم کلی سرگرمت کرد با یه آبپاش البته همه جارو خیس کردی کلی موهات و خوشگل کوتاه کرد اینقدر ازت خوشش اومده بود هر چی من می گفتم خوبه مرسی کافیه می گفت نه یه کم دیگه خوشگلتر هم می شه آخر سر هم یه سشوار خوشگل برات کشید و برات ژل زد نمی دونی چه جیگری شدی با خودم گفتم هزارتا دختر و می کشی تا خونه برسیم ههههه عشقم عاشقتم .قلبماچ

دیروز 25 خرداد هم دورهمیمون بود با فامیلهای بابایی تو پارک بهشت مادران من و تو مامان طاطا میزبان بودیم و کلی خوراکی بردیم پارک 26 نفر بودیم کلی خوش گذشت و کیف کردیم .

 

اینم از عکس شازده پسر خوشتیپم (البته خیلی شکل بابایی شدیا)چشمک

 

وای ماشالا بزنم به تخته چشم نخوری عسلم خیلی جیگــــــر شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا
28 خرداد 92 13:38
مبارك باشه عزيزم مدل موهات خيلي قشنگ شده و بهت مياد


مرسی مامان پارسا جوووووووون
deniz
30 خرداد 92 23:13
اي خداااااااااااااااااااااااا نفسممممممممممم قربونت برم من
ارزو
7 تیر 92 7:49
مبارکه عزززززیزم..ایشالا ارایشگاه دامادیت گل پسر خوشتیپ