بردیابردیا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

برای پسرم بردیا

بردیا خیلی باهوش و زرنگی

1392/3/16 17:28
نویسنده : مامانه بردیا
362 بازدید
اشتراک گذاری

بردیا پسر خوشگلم ماشالا .... چشم بد کور .... بزنم به تخته .... خیــــــــــــلی زرنگ و باهــــــــــــوشی و من و بابایی بهت افتخار می کنیم کافیه هر کاری رو یکبار ببینی زود یاد می گیری و یادت می مونه و بعد از چند وقت تکرارش می کنی و اینم بگم خیلی هم شیطون بلایی و کارهای خطرناک می کنی خب البته تعجب هم نداره بچه های باهوش شیطون هم هستند.... ali-mahsa

 

اینم یه عکس از شیطونی هات :

 

 

(خودت رفتی بالای تخت و داری چراغ خواب اتاقت رو هی کم و زیاد می کنی)

 

وای هر چیزی که می چرخه تا می بینی می گی چخخخ چــــــــــــخ چــــــــخ یعنی چرخ مثل ماشین ، ماشین لباسشویی  ، موتور ، در قابلمه ، .....

 

دیروز داشتم تلویزیون نگاه می کردم یه آینه پیدا کرده بودی و آرودی پیشه من تند تند گفتی آنـــــه  آنــــــه یعنی آینه نمی دونم به خدا این کلمه هایی که می گی از کجا یاد گرفتی چون تا حالا بهت نگفته بودم آینه یا مثلا بگو آینه ههههه خب پسرم باهوشی دیگه .........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا
20 خرداد 92 0:07
ای شیطون خوشگل من